Uddannelse og vidensdeling

Vidensdeling – også for vores egen skyld

Vores arbejdsmetoder og resultater skal være med til at inspirere konkurrenter og øvrige interessenter, og vi søger selv inspiration hos andre for at blive klogere og udvikle os.

En vigtig del af den overordnede forretningsmålsætning er, at vores virke skaber glæde for vores kunder og samarbejdspartnere samt trivsel for vores ansatte. Derfor håber vi også, at vi kan inspirere andre gennem vores virke og f.eks. GCSR-politik og tilstedeværelse på professionelle digitale sociale netværk som Linkedin.

For ved at søge ny viden hos andre virksomheder og branchefolk samt dele ud af vores egen erfaring med vores fagområde, kunde- og mandskabspleje, ledelse osv., kan vi motivere os selv og andre og samtidig opfylde en målsætning om at gå forrest mht. teknologisk udvikling og miljømæssig bæredygtighed.

Grøn pleje og renhold
Ejendomsdrift

Vilje til udvikling

Vi bruger andre virksomheders bedrifter til at sætte overlæggeren højt for at dygtiggøre os men også for at give en masse igen med udgangspunkt i de resultater, vi selv skaber.

Det gør vi bl.a. ved at

  • deltage i branche- og ledelsesseminarer
  • have daglig sparring med kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter
  • dele faglig viden via blogindlæg på Linkedin og på sigt på vores hjemmeside
  • klæde vores medarbejdere på til at repræsentere Green Circle ud fra vores vision og værdier – særligt ift. vores kommunikations- og GCSR-politikker.

”Vores arbejdsmetoder og resultater skal være med til at inspirere, og vi søger selv inspiration hos andre for at blive klogere og udvikle os.”